یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

تست و نگهداری یو پی اس

فهرست تطبیقی ​​برای تست و نگهداری یو پی اس

یو پی اس با بار ۱۰۰ درصد ارزش زیادی ندارد، مگر این که باتری­ها تا حداکثر ظرفیت خود شارژ شده باشند. بسیاری از واحدهای یو پی اس نیاز به تست زیر بار برای تعیین تخریب احتمالی باتری در طول زمان دارند.

طول عمر باتری­های یوپی اس به طور معمول بسته به شرایط و نگهداری، ۳ تا ۵ سال است. در آن زمان، تکنسین باید برای اطمینان از عملکرد مناسب واحد، آن­ها را جایگزین کند. نظارت دقیق بر شاخص­های مشکلات می­تواند خدمات بدون وقفه به تجهیزات و تاسیسات، و در بسیاری از موارد، یک خط پایین سالم­تر را تضمین کند.

خوشبختانه، بسیاری از یو پی اس های جدیدتر سیستم­های مانیتورینگ پیشرفته­ای دارند که وضعیت سیستم را از نظر مواردی مانند ولتاژ سیستم، زمان پشتیبانی باتری، و برنامه تست باتری را ارائه می­دهد. اطلاعات دیگر مانیتور شده توسط سیستم شامل اینکه آیا یو پی اس ، باتری را کنترل می­کند، قدرت ابزار و یا گذرگاه فرعی تعمیر و نگهداری می­شود.

بسیاری از سیستم­ها می­توانند در صورت رخداد یک مشکل، از راه دور به تکنسین هشدار دهند. این اطلاعات به خصوص در مواقعی که تکنسین در محل نیست و یا از راه دور بر تأسیسات نظارت می­کند، مفید است. برخی یوپی اس ها حتی می­توانند به صورت کنترل شده هنگام هشدار شارژ کم باتری، کامپیوترهای متصل به شبکه را خاموش کنند.

تکنسین­ها همچنین باید تجهیزات فیزیکی را به صورت فصلی، نیمه سالانه و یا سالانه، با استفاده از یک لیست خاص از اقلام آزمایش کنند.

برنامه نگهداری یو پی اس باید شامل موارد زیر شود:

  • بازرسی بصری پوشش و بدتر شدن باتری و قطعات عایق
  • تمیز کردن و جاروی محوطه
  • نظارت بر درجه حرارت و رطوبت محفظه
  • انجام اسکن حرارت، که می­تواند نقاط داغ که اغلب اولین نشانه­ی شکست جزء هستند را نشان دهد
  • تست دیگر اجزای سیستم الکتریکی، مانند سوئیچ­های انتقال، قطع کننده­ی مدار، و گذرگاه فرعی تعمیر و نگهداری
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
seoma seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی