یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

باتری مخصوص یو پی اس

شرکت ایران باتری در جهت نیاز سریع و مستمر هموطنان عزیز به باتری های یو پی اس یا همان سیلد لید اسید و باتری های صنعتی از جمله باتری نیکل کادمیوم و سرب اسیدی ، در سال 1391 پایه ریزی و تاسیس گردید.


خدمات ارائه شده توسط ایران باتری به سرعت درحال پیشرفت بوده و تقریبا برای کلیه بازارهای موجود محصولی را جهت ارائه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارد.
ما در مجموعه ایران باتری کوشیده ایم طیف وسیعی از بدنه های موجود باتری یو پی اس که بتواند خواسته های مشتریان را از لحاظ کیفیت و خدمات رسانی به بهترین نحو ممکن برآورده سازد جمع آوری بنمائیم و بزرگترین انگیزه ما این است که با ارائه نمودن بالاترین سطح خدمات در سراسر ایران به کلیه مشتریان بخشی از نیازهای بازار ایران را تامین نمائیم.
به دلیل وارد نمودن اکثر برند های ارائه شده توسط ایران باتری ما توانسته ایم که قیمت های موجود را به حداقل رسانده و به دلیل داشتن نمایندگی های فروش در استان های ایران سرعت فرمان رسانی را به حداقل زمان ممکن ارتقاء ببخشیم.
باتری های ارائه گردیده توسط این مجموعه،دارای استاندارد های بین المللی بوده و قبل از ارسال توسط کارشناسان این شرکت به صورت کامل تست گردیده و از هر لحاظ بررسی کامل می گردند.
ما بر این باور هستیم که بتوانیم نیاز شما مشتری گرامی را در زمینه محصولاتی قبیل باطری یو پی اس را برآورده ساخته و رضایت شما را به ارمغان بیاوریم.

باتری یو پی اس

کلمات کلیدی: باتری یو پی اس ، باطری یو پی اس ، قیمت باطری یو پی اس ، باطری یو پی اس نارادا ، باطری یو پی اس فاراتل ، باطری یو پی اس فیام ، باطری یو پی اس سان لایت، باطری یو پی اس هیتاکو ، باطری یو پی اس apc ،باطری یو پی اس پاناسونیک ، فروش باتری یو پی اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۶
seoma seo
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ

انواع بارهای وارد شده به یوپی اس

ین نوع بارها دو نوع هستند بارهای خطی و بارهای غیرخطی چنانچه تا به حال تجربه کار با یو پی اس , منابع تغذیه یااینورتر متناوب را داشته باشید به احتمال قوی حداقل یکبار با کلمه ی بار خطی و یا بار غیر خطی مواجه شده اید. حال میخواهیم تفاوت این دو و همچنین اثرهایی که میتواند بر یو پی اس داشته باشد را با جزئیات بیان کنیم .
استاندارد IEC 62040 “یوپی اس “ بارها را به دو گروه خطی (Linear) و غیرخطی (NonLinear) دسته بندی میکند . به این خاطر در اطلاعات مهندسی یک یو پی اس ها غالبا با چنین کلماتی مواجه میشویم . برای نمونه اغلب ولتاژ خروجی “یو پی اس “ را یکبار برای بارهای خطی و بار دیگر برای بارهای غیرخطی تعیین میکنند.

بارها از نوع خطی

چنانچه به یک بار یو پی اس “ ولتاژی سینوسی وارد کنیم و همزمان جریان بار نیز سینوسی باشد ، به آن نوع از بار “بار خطی” اتلاق میشود. لازم به ذکر است که اختلاف فاز بین جریان و ولتاژ مطرح نیست. معمولا وقتی از بارهای خطی “یو پی اس “ بحث میشود اشاره عموم به بارهای مقاومتی می باشد و بارهای سلفی یا خازنی را جزء بارهای غیر خطی میشناسند . این در حالی است که واقعیت مطلب چنین نیست ! بارهای خازنی و سلفی نیز جزو بارهای خطی هستند . دلیل واضح این است که چنانچه به آنها ولتاژ سینوسی وصل شود، جریان خروجی جریانی سینوسی است و تنها با شکل موج ولتاژ اختلاف فاز دارد. در مجموع هر ترکیبی از عنصرهای غیرفعال پسیو (متشکل از مقاومت، خازن و سلف) به منزله بار خطی است . اگر خاصیت سلفی بار غالب باشد جریان آن پسفاز است. “یو پی اس “ یعنی شکل موج جریان درست بعد از شکل موج ولتاژ نمی آید و این کار با کمی اختلاف انجام میشود و در صورتیکه بار خازنی باشد مساله برعکس میشود و شکل موج جریان کمی قبل از شکل موج ولتاژ می‌آید. ما یک راه حل ساده به نام قانون “CIVIL” را برای به خاطر سپاری فرمول های مداری به شما پیشنهاد می‌کنم!
مطابق آن در بارهای خازنی(C) جریان (I) پیش از ولتاژ (V) می باشد، پس CIV ولی در بارهای سلفی (L)، جریان (I) بعد از ولتاژ (V) است پس VIL.
درباره اینکه بارهای موتوری یا ترانسی نیز جزو چه نوع بارهایی هستند میتوان گفت که جزو بارهای خطی محسوب میشوند . چون هر دو این بارها نوعی بار سلفی هستند و در صورت اعمال ولتاژ سینوسی به آنها جریانشان نیز سینوسی خواهد بود. اما نکته پر اهمیت برای این مساله این است که سلفها، ترانسها و موتورها (در شرایط وارد شدن ولتاژ نامناسب به آنها) احتمال اشباع شدن دارند که در این حالت جریان آنها به هیچ عنوان سینوسی محسوب نمیشود . از نمونه هایی از بارهای خطی متداول میتوان به کلیه بارهای مقاومتی، لامپ‌های رشته‌ای، هیترهای مقاومتی، موتورها، فنها، ترانسها، خازنهای اصلاح ضریب قدرت و… اشاره کرد.

بارهای غیرخطی:
برخلاف بارهای خطی، اگر به این بارها ولتاژ سینوسی اعمال شود، جریانشان غیر سینوسی می شود . شاید دانستن این مطلب خالی از لطف نباشد برخلاف آنچه که میدانید دنیا توسط بارهای غیرخطی محاصره شده . برای نمونه تمام منابع تغذیه سوییچینگ جزء بارهای غیر خطی به شمار می‌روند. این یعنی کامپیوتر، پرینتر، اسکنر، تلویزیون، رادیو، ماکروویو، LED و LCDها، شارژر موبایل، تمامی لامپهای کم مصرف، یوپی اس ها و یا تمامی کانورترها و مبدلهایی که مدارات تصحیح شکل موج جریان ورودی ندارند، رکتیفایرهای دیودی یا تریستوری و بسیاری دیگر از لوازم و ادوات اطراف ما، همگی جزء بارهای غیر خطی به حساب می‌آیند. وجه مشترک تمام این بارها “یو پی اس “ ، استفاده از ادوات اکتیو (نیمه هادیهایی مثل دیود، تریستور، IGBT یا ماسفت و…) بجای قطعات پسیو (مقاومت، سلف یا خازن) در ورودی‌ آنها است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۰
seoma seo
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

مشخصات عمومی یو پی اس

نوع یوپی اس:
مشخص کننده نوع طراحی یو پی اس پراهمیت میباشد که این موضوع قبل ازهر چیزی مورد بررسی قرارگیرد.
میزان بار:
ماکزیمم ظرفیت نامی دستگاه برحسب ولت- آمپر. بعضی دستگاهها صراحتاً میزان “وات” رانیز مشخص نموده اند درغیراینصورت باید ضریب فاکتوریو پی اس توسط سازنده مشخص شود تابتوان اندازه قدرت یو پی اس را تعیین نمود.
مشخصات فیزیکی:
ابعاد:
طول وعرض وارتفاع ، این اندازه ها را جهت حصول اطمینان ازجا گرفتن دستگاه در فضایی که به آن تخصیص داده شده است باید کنترل نمود.
وزن:
بعضی ازدستگاههای بزرگ بسیارسنگین هستند ونیازبه دو نفربرای جا به جا کردن آن میباشد.
تعداد ونوع خروجی ها:
چه نوع و چه تعداد خروجی برای بارهای مختلف پیش بینی شده است.
رنگ:
این موضوع بسیار مهم است. زیرا مغایرت رنگ یو پی اس با رنگ کامپیوتر، بطور کلی شکل ظاهری مجموعه را ضایع میسازد.
مشخصات محیطی:
محدوده دمای عملکرد:
یو پی اس گرما تولید میکند ونمیتواند دراتاقی بدون تهویه کافی کارکند.
محدوده دمای انبارش :
به حد پایین این دما دقت کنید زیرا باتریها درمعرض سرمای شدید میتوانند یخ بزنند وخراب شوند.
بیشترکردن فواصل زمانی شارژ باتری:
اگرباتری درانبارنگاهداری شود هرچند وقت یکبارنیاز به شارژ شدن دارد؟
مشخصات ورودی:
ولتاژ ورودی:
محدوده مجازمشخصات نامی و واقعی. مطمئن شوید که مدل مناسبی با توجه به شرایط برقتان انتخاب میکنید.
فرکانس نامی:
معمولاً 50 یا60 هرتز است. برخی ازمدلها هردوعدد راپوشش میدهند.
اتصال ورودی:
نوع دوشاخه ای که کابل برق یو پی اس  استفاده میکند (برای مدلهای بزرگتر بسیارمهم است)
مشخصات خروجی:
ولتاژخروجی:
محدوده نامی و واقعی مشخصات، آورده شده است. ولتاژ نامی خروجی باید مساوی با ولتاژنامی ورودی باشد.
نوع موج خروجی:
مشخص میکند که دستگاه،موج سینوسی ، مربعی یا مربعی اصلاح شده تولید میکند.
زمان انتقال:
یک مشخصه مهم است وعبارت ازماکزیمم زمان لازم برای یو پی اس  تا بتواند خط قدرت را به باتری منتقل کند. برای یکonline ups واقعی ،این زمان مساوی صفر است. برای یک standby ups  این زمان معمولاً چندمیلی ثانیه میباشد. شما باید این زمان را با زمان نگاهداری منبع تغذیه خود مقایسه کنید وآن زمانی است که به شما میگوید یو پی اس تا چه مدتی قادراست ورودی خود را جداشده نگاهدارد قبل ازاینکه کاملاً قطع شود.(توضیح بیشتر)
اگرزمان انتقال نزدیک به زمان نگاهداری ویا بزرگترازآن باشد، ups بدرستی برای شما کارنخواهد کرد.
فیلترینگ،محدود کننده ولتاژهای گذرا ومشخصات تنظیم خط :
جزئیات سخت افزارداخلی ups که برای تمیز کردن خط نیرو، زمانی که ups با برق شهرکارمیکند میباشد.
مشخصات باتری یو پی اس :
نوع باتری یو پی اس :
نوع باتری بکاررفته واینکه آیا توسط مصرف کننده قابل تعویض است یاخیر.
ظرفیت باتری یو پی اس :
ظرفیت باتری بر حسب آمپر- ساعت
عمرباتری یو پی اس :
پیش بینی تعداد سالهایی که باتری میتواند کارکند قبل ازاینکه خراب شود (با کارکرد متوسط)
مدت زمان کارکرد بابیشترین بارممکن:
اگریو پی اس  باری مساوی با بیشترین میزان مجاز خود را(برحسب ولت-آمپر)پوشش دهد،چند دقیقه میتواند کارکند؟
مدت زمان کارکرد با ظرفیت نصف بار:
اگر یو پی اس  باری مساوی با نصف میزان مجازخویش را (برحسب ولت-آمپر) پوشش دهد،چند دقیقه میتواند کارکند؟
زمان شارژ مجدد:
چه زمانی طول میکشد تا یک باتری کاملاً خالی با استفاده از انرژی خط نیرو، دوباره کاملاً پر شود؟
امکان افزایش باتری:
آیا یو پی اس  قابلیت افزودن باتری جدید برای افزایش ظرفیت را دارد؟ در اینصورت سیستم چگونه کارمیکند؟
موارد دیگر:
نشانگرها وهشدارها:
فهرستی ازنشانگرهای LED برروی دستگاه وتوضیح اینکه هرکدام درچه زمانی هشدارمیدهند.
کنترل وپایش سخت افزار ونرم افزار:
شرح کوتاهی از تمام سیستمهای کنترلی که دستگاه دارد یامیتواند داشته باشد ، شامل مشخصات انواع اتصالات و رابطهایی که میتواند توسط دستگاه مورد استفاده قرار گیرد.
گواهی:
کدام شرکتها ups راتایید کرده اند؟
گارانتی تعویض (Warranty):
تعداد سالهایی که یو پی اس  شامل گارانتی تعویض میشود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۶
seoma seo
جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

همه چیز درباره سئو و سئوکار

سئو یا بهینه سازی سایت یعنی چی؟

اگه بخایم بصورت ساده بیان کنیم سئو یا بهینه سازی سایت یعنی عملیات هایی رو بر روی سایت مورد نظرمون انجام دهیم تا سایتمون بیاد صفحات اول گوگل و به این ترتیب میتونیم کسب و کار کنیم یا هرکار دیگه!
شاید شما بگید خب این عمل به چه دردمون میخوره که یه سایتی رو بیاریم صفحه اول گوگل!
من با یه مثال ساده توضیح میدم
مثلا ما میخایم سایت xرو بیاریم رتبه اول تو نتیجه (خرید اینترنتی کفش)!
بعد این که سایت x رو دست سئوکار دادیم اون میتونه تو مدت زمانی که مشخص میکنه و هزینه ای که نسبت به رقابت اون کلمه میگه بهتون سایتتون رو بیاره صفحه اول.این عمل باعث میشه تا کسب و کار شما رونق پیدا کنه چون هرچقد بالاتر باشید بیشتر بازدید کننده ها رو سایت شما کلیک میکنند و از شما محصول مورد نظرشون رو خریداری می کنند!

سئو چیست ,سئوکار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۵
seoma seo