یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

پیوندهای روزانه

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

باتری یو پی اس سان لایت

شرکت سان لایت به عنوان یک عضو از یک اکو سیستم کسب و کار قوی و در حال توسعه می باشد. شرکت سان لایت با تکیه بر زیر ساخت های اساسی و نوآوری در کار و عرضه راه حل های قابل اعتماد در زمینه انرژی تاسیس گردید. زمینه اصلی فعالیت این شرکت اراده محصولات با کیفیت بالا در زمینه انرژی های تجدید پذیر و باتری یو پی اس می باشد و در کشور یونان جزو ده شرکت برتر در زمینه الکترونیک به حساب می آید . باتری های تولید شده این شرکت جزء باتری های با طول عمر بالا به حساب می آیند و میتوان گفت یکی از با کیفیت ترین باتری های پرفروش می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۰
seoma seo
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

باتری یو پی اس پاناسونیک

مجموعه عظیم پاناسونیک که چندین سال پیش در کشور ژاپن تاسیس گردیده است و از لحاظ سبد محصولاتی دارای متنوع ترین محصولات در بین شرکت های مشابه از لحاظ محصولات الکترونیک و دیجیتال می باشد.این شرکت در سال های اخیر با تولید باتری های یو پی اس توانسته است در چند سال اندک جایگاه ویژه ای به علت نام تجاری خود و تولید باتری های با کیفیت در بازار برای خود به ارمغان آورده و مشتریان زیادی را جذب کرده باشد. نیز تولید نماید.باتری های پاناسونیکجزء باتری های درجه ۱ در بازار محسوب می شوند و دارای حداقل ۸ سال طول عمر می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۸
seoma seo
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

باتری یو پی اس تایگر

کمپانی TIGER در سال ۱۹۷۳ در کشور کره جنوبی در جهت تولید انواع باتری خودرو و وسایل نقلیه تاسیس گردید و بعد از گذشت ۸ سال خط تولید باتری یوپی اس را نیز به تولیدات خود اضافه نمود. این شرکت تولید کننده باتری با طول عمر متوسط باشد و با گذشت زمان هدف آن را دارد که خطوط تولیدی خود را برای تولید باتری های با کیفیت بالا گسترش دهد.محصولات این شرکت درحال حاضر به بیش از ۸۲ کشور جهان صادر می گردد و از لحاظ استاندارد های بین الملل توانسته است چندین استاندارد بین المللی را در زمینه تولید باطری از مراکز معتبر دریافت نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۳
seoma seo
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

یوپی اس چیست؟

یو پی اس (UPS) در اصل مخفف کلمه Uninterruptible Power Supply یا همان منبع تغذیه بدون وقفه می باشد، وسیله الکترونیکی است که برای حفاظت بارهای حساس و نیز سیستم های الکترونیکی، مخابراتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش یا افزایش ناگهانی ولتاژ، تغییر فرکانس، انواع اعوجاج لحظه ای یا دایم، نمونه‌هایی از مشکلات ایجاد شده بر روی شبکه‌های برق شهری می‌باشند. دستگاه های الکترونیکی پیشرفته و حساس (نظیر سیستمهای کامپیوتری، تجهیزات مخابراتی و پزشکی) با توجه به کاربردهای ویژه و حساسی که دارند نیازمند تجهیزات ضروری مانند منبع تغذیه بدون وقفه و نسبتا دقیق بوده تا ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید.

یو پی اس (ups) چیست

دستگاه UPS از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می‌شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می‌‌گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می‌رود.

در مورد سایر سیستم‌های حساس نظیر دستگاه‌های مخابراتی و شبکه‌های اطلاعاتی نیز با قطع یا تغییر مشخصات منبع تغذیه، هماهنگی بخشهای مختلف دستگاه بهم خورده و بر اثر قطع و وصل‌های متوالی، علاوه بر صدماتی که به قطعات دستگاه وارد می شود، عملکرد کل سیستم با اختلال مواجه می‌گردد. با توجه به مطالب فوق، نیاز به وجود دستگاهی که بتواند جایگزین مناسبی برای برق شهر در مواقع اضطراری گردیده و با حذف اختلالات شبکه تغذیه مدارات حساس را بر عهده گیرد، نمایان می شود.

این دستگاه یوپی اس نام دارد و جهت استفاده کاربران، انرژی DC را به AC تبدیل می کند. لازم به ذکر است که در مواقع قطع برق میتوان از ژنراتوهای AC جهت تغذیه دستگاه‌ها استفاده نمود ولی این منابع با توجه به مشکلاتی نظیر شناور بودن ولتاژ و فرکانس، حجم بزرگ، الودگی صوتی، دودزا بودن، زمان طولانی وصل شدن بعداز قطع برق و لزوم سرویس و باز بینی دایمی عملا کاربردی در دستگاه‌های حساس ندارد. دستگاه‌های UPS با ابعاد کوچک و بدون نیاز به سرویس دایمی و بدون ایجاد آلودگی‌ها با تثبیت ولتاژ و فرکانس، وسایل بسیار مناسبی جهت حفاظت سیستم‌ها در مقابل اختلالات برق شبکه می‌باشد.

به منظور افزایش مدت زمان برق ‌دهی در یو پی اس ها از کابینت باتری مجهز به باتری استفاده می‌باشد.

 

انواع یو پی اس

دسته بندی یو پی اس ها غالباً در سه قسمت انجام می شود.

  • Off line ( آفلاین )
  • On line ( آنلاین )
  • Line interactive ( لاین اینتراکتیو )

فرق یو پی اس های Off Line ، Line Interactive ، On Line در چیست؟

منبع تغذیه بدون وقفه ( یو پی اس ) دستگاهی است متشکل از قطعات حالت جامد (SOLID – STATE) که بین منبع برق ورودی و بار وصل شده واز بروزاختلافات برق ورودی ( برق شهر ) از جمله قطع کامل آن جلوگیری می کند :

به طور کلی ، مدل یو پی اس ها از لحاظ ساختار طراحی در یکی از سه حالت , Line interactive ,Off-line On-line قرار می گیرند . صرفنظر از طراحی خاص هر یک ، چند ویژگی مهم در تمامی یو پی اس ها مشترک است . همه آنها دارای باتری هستند و تا زمانی که برق شهر قابل استفاده است انرژی را در باتریها ذخیره می کنند و پس از قطع برق شهر انرژیباتری را به جریان متناوب ((AC تبدیل می کنند . بنابراین تمام سیستمها باید دارای شارژ باتری و مدار اینورتر باشند . همچنین تمام یو پی اس ها دارای یک سیستم Bypass هستند که همراه با یک سوئیچ در خروجی وسیله ارتباط با Load را جهت تغذیه مستقیم از برق شهر فراهم می کنند . در بسیاری از موارد مدار سوئیچ خروجی با به کاربردن سوئیچهای استاتیک تکمیل می شود . البته در یوپی اس های توان پایین این کار به وسیله رله انجام می گیرد.

 


یو پی اس آفلاین

یو پی اس آفلاین

نحوه کارکرد یو پی اس آفلاین


یو پی اس آنلاین

یو پی اس آنلاین

نحوه کارکرد یو پی اس آنلاین


یو پی اس لاین اینتراکتیو

یو پی اس لاین اینتراکتیو

نحوه کارکرد یو پی اس لاین اینتراکتیو


کاربرد یو پی اس ها

  • یکی از مهمترین کارایی های یو پی اس (UPS) زمانی است که به هر دلیلی برق شهر قطع شود در این صورت دستگاه بدون وقفه وارد مدار شده و برق مصرفی را تامین نموده به گونه ای که دستگاه مورد نظرخاموش یا Reset نگردد.
  • دستگاه یو پی اس دارای فیلترهای الکتریکی و الکترونیکی می باشد که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهر شده و مصرف کننده ها را در مقابل رعد و برق و ولتاژ بالا محافظت می نماید و برقی یکنواخت با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می دارد.
  • دارای تثبیت کننده ولتاژ (AVR (Automatic Voltage Regulator می باشد بصورتی که اگر مقدار ولتاژ ورودی (برق شهر) تغییر نماید در خروجی دستگاه همیشه ولتاژ ۲۲۰ ولت را خواهیم داشت.
  • UPSها نویزها و نوسانات خط تلفن و مودم را نیز اصلاح می کنند.

یو پی اس برای چه مصارفی قابل استفاده است؟

  • یو پی اس برای تجهیزات کامپیوتری و ماشین های اداری
  • یو پی اس برای سیستمهای امنیتی و دوربین مداربسته
  • یو پی اس برای شبکه های کامپیوتری و سرورها
  • یو پی اس برای تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  • یو پی اس برای سیستمهای بانکی و فروشگاهی
  • یو پی اس برای کرکره برقی
  • یو پی اس برای دوربین مدار بسته
  • یو پی اس برای کامپیوتر شخصی
  • یو پی اس برای سیستم نوبت دهی
  • یو پی اس برای کیوسک اطلاع رسانی
  • یو پی اس برای سرورهای کامپیوتری
  • یو پی اس برای دستگاه های CNC
  • یو پی اس برای باسکول
  • یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری
  • یو پی اس برای تجهیزات اتاق عمل

عوامل موثر در افزایش طول عمر UPS و باتری یو پی اس چیست؟

انواع مختلف یو پی اس و سیستمهای گوناگون وابسته به آنها و باتریها به منظور اطمینان از داشتن مساعدترین وضعیت کاری به سرویس و نگهداری دوره ای و به خصوص تعویض برخی قطعات نیازدارند . بنابراین برای اطمینان از این که دستگاه در طول عمر مفید خود در بهترین شرایط کاری نگهداری شود نیاز به سرویس و نگهداری به صورت برنامه ریزی شده دارد و همچنین تعویض قطعات در پایان عمر مفید آنها که این باعث افزایش طول عمر سیستم می گردد.

توجه: از این به بعد اطلاعاتی است که نیاز به خواندن ندارد  و صرفا برای موتور های جستجو نوشته شده است.

فروش یو پی اس

فروش یو پی اس,فروش یو پی اس apc,فروش یو پی اس,فروش یوپی اس فاراتل,فروش یو پی اس دست دوم,فروش یو پی اس در تبریز,فروش یو پی اس در شیراز,فروش یو پی اس خانگی,فروش یو پی اس alja,فروش یوپی اس صنعتی,فروش یو پی اس الجا,فروش یو پی اس ارزان,فروش یو پی اس اصفهان,فروش یو پی اس ای پی سی,خرید یو پی اس اینترنتی,فروش انواع یو پی اس,فروش اینترنتی یو پی اس,خرید یو پی اس ارزان,خرید یو پی اس انلاین,خرید یو پی اس ایرانی,فروش یو پی اس آلجا,فروش آنلاین یو پی اس، خرید یو پی اس آلجا, خرید یو پی اس آنلاین,نمایندگی فروش یو پی اس آلجا,فروشگاه آنلاین یو پی اس,فروش باطری یو پی اس,فروش باتری یو پی اس,فروش باطری یو پی اس,نمایندگی فروش باطری یو پی اس,فروش باتری یو پی اس در بوشهر,فروش اینترنتی باطری یو پی اس، فروش انواع باطری یو پی اس,خرید و فروش باطری یو پی اس,فروش جی پی اس یو اس بی. فروش یو پی اس پرسو,فروشگاه پارس یو پی اس,خدمات پس از فروش یو پی اس,فروش یو پی اس تبریز,خرید یو اس پی تی وی ,نمایندگی فروش یو پی اس در تبریز,مرکز تخصصی فروش یو پی اس – خرید یو پی اس خانگی,خرید و فروش یو پی اس دست دوم,خرید و فروش یو پی اس,فروش یو پی اس در اصفهان، فروش یو پی اس در مشهد,فروش یو پی اس در قم,فروش یو پی اس در یزد,فروش یو پی اس در ارومیه,خرید یو پی اس دست دوم,خرید مودم یو اس پی رایتل,فروش یوپی اس ریلو, فروش یو پی اس زیمنس,فروش یو پی اس زینر,فروش یو پی اس شیراز – خرید یو پی اس شیراز . شرکت فروش یو پی اس,نمایندگی فروش یو پی اس در شیراز,شرکت فروش یو پی اس apc,فروش یو پی اس هژیر صنعت,فروش عمده یو اس پی,فروش یو پی اس فاراتل,فروش یو پی اس فاران,خرید یوپی اس فاراتل,نمایندگی فروش یوپی اس فاراتل، خرید یوپی اس فاران,فروش دستگاه یوپی اس فاراتل,خرید یو اس پی فلش,قیمت فروش یوپی اس فاراتل ,قیمت فروش یوپی اس,فروش قطعات یوپی اس – فروش یوپی اس کارکرده,فروش یوپی اس کوچک,خرید یوپی اس کارکرده. خرید یوپی اس کامپیوتر,خرید یو اس پی مودم,فروشگاه یوپی اس در مشهد,خرید یوپی اس در مشهد,مرکز فروش یوپی اس,مراکز فروش یو پی اس,فروش مودم یو اس پی,نمایندگی فروش یو پی اس apc,نمایندگی فروش یو پی اس,فروش ویژه یو پی اس,فروش یو پی اس هیوندای.

 

خرید یو پی اس

خرید یو پی اس,خرید یو پی اس دست دوم,خرید یو پی اس,خرید یوپی اس فاراتل,خرید یوپی اس خانگی,خرید یوپی اس اینترنتی,خرید یوپی اس ارزان,خرید یوپی اس فاران,خرید یوپی اس apc,خرید یوپی اس در اصفهان,خرید یوپی اس انلاین,خرید یوپی اس ایرانی,فروش یوپی اس ای پی سی,فروش یوپی اس الجا,فروش یوپی اس ارزان,خرید یو اس پی اینترنت,فروش یوپی اس اصفهان,خرید یوپی اس آلجا. خرید یوپی اس آنلاین,فروش یوپی اس آلجا,نمایندگی فروش یوپی اس آلجا,خرید باطری یوپی اس,خرید یو اس پی وای فای برای کامپیوتر، خرید و فروش باطری یوپی اس,فروش یوپی اس پرسو,خرید یو اس پی تی وی,فروش یوپی اس در تبریز,فروش یوپی اس تبریز, فروش یو پی اس خانگی,خرید یو پی اس دسته دوم,خرید یو پی اس در مشهد، فروش یو پی اس دست دوم,فروش یو پی اس در شیراز,خرید و فروش یو پی اس دست دوم,خرید دستگاه یو پی اس,فروش یو پی اس در اصفهان,راهنمای خرید یو پی اس,خرید مودم یو اس پی رایتل,راهنمایی خرید یو پی اس,فروش یو پی اس زیمنس,فروش یو پی اس زینر. خرید یو پی اس شیراز,فروش یو پی اس شیراز,فروش یوپی اس صنعتی,فروش یو پی اس هژیر صنعت,خرید یو پی اس فاراتل,فروش یوپی اس فاراتل، خرید یو اس پی وای فای,نمایندگی فروش یو پی اس فاراتل,فروش یو پی اس فاران,خرید یو اس پی فلش,فروش دستگاه یو پی اس فاراتل,فروش یو پی اس در قم,قیمت خرید یو پی اس، خرید یو پی اس کارکرده,خرید یو پی اس کامپیوتر,فروش یو پی اس کارکرده,فروش یو پی اس کوچک,خرید کابل یو اس پی,فروش یو پی اس در مشهد,مناقصه خرید یو پی اس,مشاوره خرید یو پی اس, خرید و فروش یو پی اس,فروش یو پی اس هیوندای,فروش یو اس پی هاب,فروش یو پی اس در یزد.

 

قیمت یو پی اس

قیمت یو پی اس، قیمت یو پی اس فاراتل، قیمت یو پی اس خانگی، قیمت یو پی اس، قیمت یو پی اس فاراتل، قیمت یو پی اس فاران، قیمت یو پی اس apc، قیمت یوپی اس آلجا، قیمت یو پی اس پرسو، قیمت یو پی اس، قیمت یو پی اس ایزایران، قیمت یو پی اس الجا، قیمت یو پی اس ارزان، قیمت یو پی اس افلاین، قیمت یو پی اس انلاین، قیمت یو پی اس در ایران. قیمت انواع یو پی اس، قیمت انواع یو پی اس، قیمت انواع یو پی اس فاراتل، قیمت یو اس پی اینترنت، قیمت یو پی اس آنلاین، قیمت یو پی اس آفلاین، قیمت یوپی اس آماک، لیست قیمت یو پی اس آلجا، قیمت باطری۱۰۰ آمپر یو پی اس، قیمت یو پی اس برای کامپیوتر، قیمت یو پی اس برای کرکره برقی، قیمت یو پی اس برای دوربین مدار بسته، قیمت یو پی اس برق، قیمت یو پی اس دوربین مدار بسته، قیمت باطری یو پی اس، قیمت باتری یو پی اس، قیمت باطری یو پی اس فاراتل، قیمت باطری یو پی اس، لیست قیمت باطری یو پی اس، لیست قیمت یو پی اس پایا سیستم، لیست قیمت یو پی اس پرسو، قیمت یو پی اس ای پی سی، قیمت یو پی اس توانیرو، قیمت یو پی اس تبریز. قیمت تبدیل ساتا به یو اس پی، قیمت یو پی اس جنرال الکتریک، لیست قیمت یو پی اس خانگی، قیمت خرید یو پی اس، قیمت باتری خشک یو پی اس، قیمت مودم یو اس پی سیم کارت خور، قیمت یو پی اس دوربین مداربسته، قیمت یو پی اس دست دوم، قیمت یو پی اس دلتا، قیمت یو پی اس دوربین، قیمت دستگاه یو پی اس، قیمت گیرنده دیجیتال یو اس پی، قیمت دستگاه یو پی اس فاراتل، قیمت انواع دستگاه یو پی اس، قیمت یو پی اس ذخیره برق، قیمت یو پی اس رک مونت، قیمت مودم یو اس پی رایتل، قیمت رستوران اس پی یو، قیمت غذاهای رستوران اس پی یو، قیمت روز یو پی اس، قیمت روز ups فاراتل، قیمت روز دستگاه ups، قیمت ups زینر، قیمت ups سیماران، قیمت ups سه فاز، قیمت ups سری ونوس مدل venus1300، قیمت ups شرکت فاراتل، قیمت ups صنعتی، لیست قیمت ups هژیر صنعت، قیمت یوپی اس فاراتل ۱۲۵۰، قیمت ups فاراتل sm1250، قیمت ups فاراتل ۱۳۰۰، لیست قیمت یوپی اس فاراتل، لیست قیمت ups فاران، قیمت ups کامپیوتر، قیمت ups کوچک، قیمت ups کرکره برقی، قیمت ups کرکره، قیمت ups کارکرده، قیمت یو پی اس ۳ کاوا. قیمت یوپی اس آن لاین، لیست قیمت یوپی اس، لیست قیمت انواع یوپی اس، لیست قیمت یوپی اس های فاراتل، قیمت یو اس پی مودم، قیمت مودم یو اس پی ایرانسل، قیمت مودم یو اس پی مبین نت، قیمت و مشخصات یوپی اس، قیمت یوپی اس ونوس، قیمت یو اس پی وای فای، قیمت یو اس پی وایرلس، قیمت یوپی اس ۵۰۰ وات. قیمت یوپی اس ۱۰۰۰ وات، قیمت یوپی اس هژیر صنعت، قیمت یوپی اسهای فاراتل، قیمت یوپی اس هیوندای، قیمت یوپی اس هیوندا، قیمت یوپی اس ها، قیمت یوپی اس هژیر، قیمت های یوپی اس، قیمت هاب یو اس پی، قیمت هارد یو اس پی.

یو پی اس apc

یو پی اس apc، قیمت یو پی اس apc، یو پی اس های apc، نمایندگی یو پی اس apc در ایران، باطری یو پی اس apc، تعمیرات یو پی اس apc، خرید یو پی اس apc، دستگاه یو پی اس apc، شرکت یو پی اس apc، باتری یو پی اس apc، شرکت فروش یو پی اس apc، فروش یو پی اس apc، نمایندگی فروش یو پی اس apc، نمایندگی یو پی اس apc.

 

کلمات کلیدی یو پی اس

یو پی اس چیست , یو پی اس قیمت , یو پی اس فاراتل , یو پی اس فاران , یو پی اس , یو پی اس آلجا , یو پی اس پرسو , یو پی اس هیوندای , یو پی اس زینر , یو پی اس چیست , یو پی اس الجا , یو پی اس اینفورم , یو پی اس ارزان , یو پی اس ایرانی , یو پی اس اماک , یو پی اس انلاین , یو پی اس اصفهان , یو پی اس ایتالیایی , یو پی اس ایمن توان , یو پی اس استابلایزر , یو پی اس آماک , یو پی اس آنلاین , یو پی اس آبان , یو پی اس آلجا , یو پی اس آنلاین چیست , یو پی اس آسانسور , یو پی اس آلجا در اصفهان , یو پی اس آلفا , یو پی اس آلمانی , یو پی اس برای کامپیوتر , یو پی اس بهراد , یو پی اس برای کرکره برقی , یو پی اس بوری , یو پی اس بهین صنعت , یو پی اس برق , یو پی اس با باطری داخلی , یو پی اس برق اضطراری , یو پی اس برای دوربین مدار بسته , یو پی اس باتری , یو پی اس پیلر , یو پی اس پرسو الکترونیک , یو پی اس پدیا , یو پی اس پایا سیستم , یو پی اس پراگ , یو پی اس پویا , یو پی اس پیشگام , یو پی اس پارس , یو پی اس پرند , یو پی اس تکام , یو پی اس توانیرو , یو پی اس تسکام , یو پی اس تتیس , یو پی اس توان نیرو , یوپی اس ترکیه , یو پی اس تابلویی , یو پی اس تکام , یو پی اس تجهیزات پزشکی , یو پی اس تک کاربره , یو پی اس جی تک , یو پی اس جنرال الکتریک , یو پی اس جهاد دانشگاهی , یو پی اس جت پاور , یو پی اس جنرال الکتریک , یو پی اس جی ای , یو پی اس جنرال , نمایندگی یو پی اس جنرال الکتریک , یو پی اس ام جی ای , یو پی اس چیست , یو پی اس چینی , یو پی اس چگونه کار می کند , یو پی اس چیه , یو پی اس چیست pdf , یو پی اس چابک صنعت , دستگاه یو پی اس چیست , یو پی اس قابل حمل ,  , یو پی اس خانگی , یو پی اس خورشیدی , یو پی اس خودپرداز , یو پی اس خرید , یو پی اس خارجی , یو پی اس خوب , یو پی اس خودرو , فروش یو پی اس خانگی , خرید یو پی اس دست دوم , خرید یو پی اس , یو پی اس دلتا , یو پی اس دوربین مداربسته , یو پی اس دست دوم , یو پی اس دیجی کالا , یو پی اس در اصفهان , یو پی اس درب برقی , یو پی اس دوربین , یو پی اس دینامیک , یو پی اس دلتا , یو پی اس دی وی ار , قیمت یو پی اس ذخیره برق , یو پی اس رک مونت , یو پی اس ریلو , یو پی اس راژمان , یو اس پی رایتل , رنج یو پی اس , راهنمای یو پی اس , اس پی یو رستوران , یو پی اس زیمنس , یو پی اس زنجان , نمایندگی یو پی اس زینر , یو پی اس لاله زار , نمایندگی یوپی اس زیمنس , باطری یوپی اس زوما , یوپی اس به زبان ساده , شرکت یوپی اس زینر , فروش یوپی اس زیمنس , ژنراتور یوپی اس , یوپی اس سه فاز , یوپی اس سیماران , یوپی اس سارا , یوپی اس سوکومک , یوپی اس ساخت ایران , یوپی اس سونر , یوپی اس سری ونوس مدل venus1300 , یوپی اس سه فاز به تک فاز , یوپی اس سپید , یوپی اس ست نیک , یوپی اس شیراز , یوپی اس شبه سینوسی , شرکت یوپی اس , شرکتهای یوپی اس , فروش یوپی اس در شیراز , شرکت یوپی اس فاران , شرکت یوپی اس هیوندای , شرکت یوپی اس پرسو , شرکت یوپی اس آبان , شرکت یوپی اس فاراتل , یوپی اس صنعتی , یوپی اس صاهیراد , یوپی اس صبا , یوپی اس صنعتی سه فاز , یوپی اس های صنعتی , یو پی اس هژیر صنعت , فروش یوپی اس صنعتی , انجمن صنفی یوپی اس سازان , انجمن صنفی سازندگان یوپی اس , انجمن صنفی سازندگان یوپی اس ایران , ضرر های یوپی اس , طرز کار یوپی اس , طریقه نصب یوپی اس , طریقه ساخت یوپی اس , طرح توجیهی یوپی اس , طریقه نصب باطری یوپی اس , طراحی یوپی اس , طریقه محاسبه یوپی اس , طریقه سیم کشی یوپی اس , طرز استفاده از یوپی اس , محاسبه ظرفیت یوپی اس , ظرفیت یوپی اس , عوارض یوپی اس , نحوه عملکرد یوپی اس , عیب یابی یوپی اس , خط مشی یوپی اس در اتاق عمل , یوپی اس پیمان عمران نیرو , عکس یوپی اس , عیب یابی یوپی اس فاراتل , رفع عیب یوپی اس , یو پی اس فاراتل , قیمت یوپی اس فاراتل , یو پی اس فاران , یوپی اس فروش , یوپی اس فایرستون , یوپی اس فرپام , یوپی اس فاراتل ۱۲۵۰ , یو پی اس فاران قیمت , یو پی اس قیمت , باطری یو پی اس قیمت , یو پی اس پرسو قیمت , دستگاه یو پی اس قیمت , قیمت یو پی اس خانگی , قیمت یو پی اس فاراتل , یو پی اس کوچک , یو پی اس کامپیوتر , یو پی اس کرکره برقی , یو پی اس کلراید , یو پی اس کرج , یو پی اس کرکره , یو پی اس کاوا , یو پی اس کارکرده , یو پی اس کره ای , یو پی اس کرمانشاه , یوپی اس گرگان , یو پی اس گارد , یو پی اس گازی , یو پی اس گارد صنعت, گزارش کارآموزی یو پی اس , یو پی اس لپ تاپ , یو پی اس لب تاب , یو پی اس لگراند , یو پی اس لاین اینتراکتیو , لیست قیمت یو پی اس پایا سیستم , فندک یو اس پی لایتر , قیمت یو پی اس آن لاین , دانلود درایور یو اس پی لب تاب دل , لیست قیمت یو پی اس , یو پی اس ماژولار , یو پی اس مخفف چیست , یو پی اس مخصوص دوربین مدار بسته , یو پی اس مدار , یو پی اس مشخصات , یو پی اس مشخصات فنی , یو پی اس مخفف , یو پی اس موتور ساید , یو پی اس مشهد , یوپی اس مولر , یوپی اس نیروسان , یوپی اس نصب , نحوه تعمیر یوپی اس , یوپی اس زی نر , نمایندگی یوپی اس apc , نمایندگی یوپی اس , نمایندگی یوپی اس فاراتل , نقشه یوپی اس , یوپی اس ولتا مکس , یوپی اس ویکی پدیا , یوپی اس ویرا , یوپی اس و استابلایزر , یوپی اس و انواع آن , یوپی اس ویرا انرژی , یوپی اس ونوس , یو اس پی وای فای , یو اس پی وایرلس , یو اس پی وای فا , یوپی اس هژیر صنعت , یوپی اس هیراد , یوپی اس ها , یوپی اس هیوندا , یوپی اس هیرسا , یوپی اسهای فاراتل , یوپی اس هیوندایی , یو پی اس هیوندای , یوپی اس برای یک کامپیوتر.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۹
seoma seo
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ق.ظ

موارد مورد نیاز یادگیری زبان انگلیسی

موارد مورد نیاز یادگیری زبان انگلیسی

در فراگیری زبان انگلیسی به چه مواردی لازم است توجه کنیم؟

فراگیری زبان انگلیسی نیازمند عمل است. ممکن است شما تمام نکات یادگیری را بدانید، ولی اگر انجام کارها را شروع نکنید، به هیچ چیز نمی‌رسید. در واقع، اگر می‌خواهید بخوبی به زبان انگلیسی صحبت کنید، شما باید زندگی خود را تغییر دهید…

در اینجا به برخی از کارهایی که شما باید انجام دهید، اشاره می‌شود:

¤ هر روز یک ساعت، کتابی را به زبان انگلیسی مطالعه کنید، گرامر موجود در جملات تحلیل نمایید و در یک دیکشنری زبان انگلیسی به دنبال لغات نامأنوس بگردید.

¤  به نواری گوش بدهید، دائماً آن را متوقف سازید، سعی کنید آنچه را که گفته می شود درک و تلفظ صحبت کننده را تقلید نمایید.

¤  بعدازظهر خود را با تمرین تلفظ صدای r ” ” انگلیسی بگذرانید.

¤  به دقت ایمیلی به زبان انگلیسی بنویسید، هر ۲۰ ثانیه، از یک دیکشنری یا جستجو در اینترنت استفاده کنید تا از صحت کلمه اطمینان حاصل نمایید. برای نوشتن هر جمله ۵ دقیقه وقت بگذارید.

¤  به جمله ای انگلیسی که تاکنون خوانده اید، فکر کنید. به این بیندیشید که آیا می‌شود بجای a از the استفاده کرد. سعی کنید برای یافتن پاسخ، به دنبال جملات مشابهی در اینترنت بگردید.

¤ تا انتهای یک خیابان قدم بزنید و در ذهن خود چند جمله ساده انگلیسی را بسازید (با خودتان در مورد آنچه که در اطراف خود می بینید، حرف بزنید).

به نظر شما چه کسی تمام این کارهای احمقانه را انجام می دهد؟! فقط یک نفر. آنکه از انجام دادن این کارها لذت می‌برد. اگر شما می‌خواهید بخوبی به زبان انگلیسی صحبت کنید، باید چنین شخصی باشید و نباید از انجام اینجور کارهایی تنفر داشته باشید. آیا تا حالا شنیده‌اید که کسی با انجام کاری که از آن متنفر بوده، به موفقیت رسیده باشد؟

مسئله موجود در ارتباط با فراگیری و آموزش زبان انگلیسی بعنوان یک زبان خارجی، این است که همه زبان آموزان می‌خواهند زبان انگلیسی را بخوبی صحبت کنند. با این وجود، اکثر آنان نمی‌خواهند روی فراگیری زبان انگلیسی وقت بگذارند ( که احتمالاً به همین دلیل است که در کلاس‌های زبان ثبت نام می‌کنند و امید دارند تا معلمشان زبان را به زور وارد کله‌اشان بکند! بعداً راجع به کلاسهای زبان مفصلاً صحبت خواهیم کرد.)

فقدان انگیزه به این معناست که اساساً زبان آموزان روی آموختن زبان انگلیسی وقت نمی گذارند، و اگر هم بگذارند، این کار را به طور مرتب و منظم نمی کنند. مثلاً یک زبان آموز نوعی ممکن است به مدت ۱۲ ساعت قبل از یک امتحان زبان انگلیسی، افعال چندتایی زبان را مطالعه کند. با اینحال، چنین کسی حاضر نیست هر روز به مدت ۳۰ دقیقه یک کتاب به زبان انگلیسی را بخواند. او یادگیری زبان را خوشایند احساس نمی کند، بنابراین تنها هنگامی به مطالعه می پردازد، که مجبور باشد. مسئله اینجاست که یک تلاش عظیم بی وقفه چیزی عاید شما نمی سازد، در حالیکه فعالیتهای کوتاه و در عین حال هر روزه، نتایج زیادی به همراه خواهد داشت.

اگر شما از آن دسته از زبان آموزانی هستید که از تمرین هر روزه تلفظ صدای r”” یا تفکر راجع به جملات زبان انگلیسی خوشتان نمی آید، روی سخن ما با شماست: شما باید خودتان را مجبور کنید که بخواهید این کارها را انجام بدهید. به عبارت دیگر، شما باید روی انگیزه خود کار کنید. خوشبختانه، تکنیکهای به اثبات رسیده‌ای وجود دارد که به شما در این راه یاری می رساند. قبلاً در مورد افزایش انگیزه بحث کرده ایم. می توانید به مطالب گذشته رجوع نمایید.

زبان آموز عادی در مقابل زبان آموز باانگیزه

 

سارا یک زبان آموز نوعی یا عادی زبان انگلیسی است که سطح انگیزه کلی پایینی دارد. او گاهی اوقات انگیزه بالایی دارد، نظیر روز قبل از امتحان زبان انگلیسی یا زمانی که نمی تواند با یک مشتری خارجی که او را فرامی خواند، ارتباط برقرار سازد. این قبیل موقعیتها او را وادار می سازد تا چنین بیندیشد که: “من باید روی زبانم کار کنم!” با این وجود، این موقعیتها بندرت اتفاق می افتد، کمتر از یک بار در ماه. بنابراین، اگر او شدیداً به مطالعه بپردازد (مثلاً دو روز کامل قبل از امتحان زبان)، نتایج کار، ضعیف خواهد بود، زیرا او ۹۰% از مطالبی را که آموخته، ظرف مدت یک ماه از یاد خواهد برد. تعجبی هم ندارد: حافظه آدمی این طور کار می کند، شما باید همواره چیزها را مرور نمایید، در غیر اینصورت آنها را فراموش می‌کنید.

حالا بیایید به یک زبان آموز متفاوت نگاهی بیاندازیم: مریم. مریم تقریباً هر روز به مدت ۳۰ دقیقه رمان خاص زبان آموزان را (که با جملات ساده ای نوشته شده است) می خواند. او یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی خریده است و هر گاه که معنی جمله ای را نفهمد، از آن استفاده می کند. در ابتدا مطالعه منظم، کار سختی بود: خواندن کتابها و استفاده از یک دیکشنری برای او جزء “فعالیتهای عادی” نبود، و هر جمله انگلیسی دردسر داشت.

ولی اکنون، تنها بعد از دو هفته، او می‌تواند بسیار سریعتر بخواند. هنگام خواندن، او اغلب به لغاتی برمی خورد که در دو هفته گذشته، آموخته است. هرگاه او به چنین لغتی می‌رسد، دیگر مجبور نیست تا در دیکشنری به دنبال آن بگردد و او می‌داند که پیشرفت خوبی داشته است. مریم چنین احساس می‌کند که اخیراً به میزان زیادی زبان انگلیسی را فراگرفته است، و مشتاق است که بیشتر بیاموزد. هر روز، او به مطالعه کتابش می پردازد. این کتاب، این فرصت را به او می دهد تا از آنچه که آموخته، استفاده کند ( از پیشرفتش لذت ببرد) و بیشتر بیاموزد. از آنجا که او بطور منظم مطالعه می‌کند، میزان فراموشی او اندک، و گنجینه لغات او رو به رشد است.

مریم در مسیر درستی قرار گرفته است. او به زودی قادر خواهد بود تا روزنامه های انگلیسی زبان و دیگر منابعی را که برای خوانندگان بومی نوشته شده است، بخواند.

لذت به حافظه بهتر منجر می شود

 

اگر شما از آموختن زبان انگلیسی لذت ببرید، روی آن بیشتر وقت می‌گذارید و آن را به طور منظم انجام می‌دهید. سطح بالای انگیزه به شما نفع دیگری نیز می رساند. بخاطر سپردن کلمات و ساختارهای گرامری برای شما آسانتر خواهد بود. زیرا مغز به آسانی اطلاعات مربوط به موضوع مورد علاقه شما را بازیابی می کند. (مثلاً برخی از مردم عاشق تاریخ هستند و در مورد جنگ جهانی دوم همه چیز می‌دانند. اگر شما از یک “فرد عادی” بخواهید تا همه آنها را بخاطر بسپارد، او هرگز چنین کاری نمی‌تواند بکند.) بنابراین، لذت بردن از آموختن، به شما سودی مضاعف می‌رساند.

 

انگیزه خود را برای یادگیری زبان انگلیسی تقویت کنید

خود را در آینده تصور کنید

 

تصور کنید که شما می توانید با یک مخاطب بومی همانگونه صحبت کنید که انگار با زبان اول خود حرف می زنید. افرادی را تصور کنید که دوست دارند به خوبی شما انگلیسی صحبت کنند. تصور کنید که می توانید به اشخاصی از هر جای دنیا ایمیل بزنید.

خواندن مقاله‌ای در مورد مزایای تسلط به زبان انگلیسی یاری‌رسان است. قبلاً دو مقاله از این دست در مورد “چرا زبان انگلیسی را بیاموزیم”‌ و “زبان انگلیسی به شما احساس خوبی می‌دهد” در این وبلاگ آمده است.

شما باید بدانید که تسلط یافتن به زبان انگلیسی واقعاً امکانپذیر است. فقط به کسانی نگاه کنید که این کار را انجام داده اند!

به یاد داشته باشید که شما تاکنون خوب پیش رفته اید

 

شما هم‌اکنون احتمالاً قدری زبان انگلیسی را می‌دانید. اگر چنین باشد، این یک موفقیت بزرگ است! اکنون زمان موفقیت بیشتر فرا رسیده است، زمان شروع به استفاده از روشهای کارا در یادگیری خوب، زمان کسب دانشی عالی از زبان انگلیسی.

به خاطر داشته باشید که چیز زیادی است که نمی دانید

 

شما تا حالا خوب بوده‌اید، اما احتمالاً زبان انگلیسی شما عالی نیست. ممکن است نتوانید برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان را بفهمید، کتابهایی به زبان انگلیسی بخوانید، به سادگی با مخاطبان بومی صحبت کنید، نامه هایی عاری از اشکال بنویسید، …

هرگز نباید فکر کنید که زبان انگلیسی شما عالی است. حتی اگر بهترین شاگرد کلاس خود هستید، همواره سعی کنید نقاط ضعف خود را بیابید و روی آنها کار کنید. هرگاه یاد گرفتید تا انگلیسی را به خوبی صحبت کنید، مشکلات شما نسبتاً اندک خواهد بود: علامت گذاری، قواعدی که به ندرت به کار می رود، لغات نادر، درک زبان محاوره ای. همین الآن، احتمالاً مشکلات شما بیشتر پایه ای هستند: اشتباهات در تلفظ، گنجینه لغات اندک، مشکلات گرامری.

هرزمان که می توانید از زبان انگلیسی خود استفاده کنید

 

این خیلی خیلی مهم است. هرچقدر بیشتر از زبان انگلیسی استفاده کنید، بیشتر تمایل به یادگیری آن پیدا می کنید.

انگلیسی آنقدر فراگیر است که شما می توانید همه جا آن را بکار بگیرید. می توانید از گوگل استفاده کنید و وب سایتهای به زبان انگلیسی با اطلاعات جالب را بیابید، می توانید کارتونهای آمریکایی را تماشا کنید، می‌توانید با کامپیوتر خود بازیهای ماجرایی را بازی کنید، می‌توانید کتابهایی جالب به زبان انگلیسی بخوانید، …

اگر این قبیل کارها را انجام دهید، شما فقط سرگرم نشده اید، بلکه انگلیسی هم یاد گرفته‌اید. اگر بدانید که دانستن یک لغت جدید انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه تلویزیونی دلخواه خود را بفهمید یا با افراد مکالمه کنید یا در یک بازی کامپیوتری برنده شوید، تمایل پیدا می‌کنید تا لغات بیشتری را فرا بگیرید. بنابراین بیشتر زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید؛ کاربرد بیشتر، یادگیری بیشتر، کاربرد بیشتر… به علاوه اگر از روشهای یادگیری کارا و مؤثر استفاده کنید، زبان انگلیسی شما سریعتر از آنچه که ممکن است تصور کنید رشد می‌کند.

درباره زبان انگلیسی با افراد صحبت کنید

 

این یک روش خیلی ساده، ولی بسیار مؤثر است. ببینیم چگونه به کار می آید:

شما معمولاً درباره مسائلی بحث می کنید که برایتان جالب هستند. اما متضاد آن هم صادق است. اگر شما به بحث درباره یک موضوع خسته کننده و کسالت آور بپردازید، کم کم به آن علاقمند می شوید.

 

تصور کنید که دارید مطلبی را مطالعه می کنید که از آن تنفر دارید. خسته و کسل شده اید ولی باید امتحان فردا را با موفقیت بگذرانید. اگر کسانی نزدیک شما هستند، دو راه دارید: می توانید به هرکس بگویید که چقدر دارید عذاب می کشید یا می توانید درباره آنچه که یادگرفته اید با آنها حرف بزنید. اگر راه اول را انتخاب کنید، شما تنها احساس بدتری خواهید کرد. اگر راه دوم را برگزینید و صحبتی را راجع به موضوع کسالت بار به راه بیاندازید، شما به آن موضوع از یک دید کاملاً متفاوتی نگاه خواهید کرد. ناگهان همین به موضوعی تبدیل می شود که ارزش صحبت کردن را داشته باشد و در نتیجه یک موضوع جالب و جذاب خواهد بود.

چطور می توانید چنین بحثی را راه بیاندازید؟ اگر شما در حال مطالعه زبان انگلیسی هستید، می توانید شخص دیگری را با صحبت کردن به زبان انگلیسی متعجب سازید. به انگلیسی بگویید:

! I’m studying English and I hate it  (من دارم انگلیسی مطالعه می کنم و از آن متنفرم!) یا می توانید به زبان خود بگویید: “هِی، من امروز ۵۰ کلمه انگلیسی یاد گرفته ام. می دانی معادل انگلیسی … چیست؟” اگر کسی نزدیک شما نیست، می توانید به دوستتان تلفن یا ایمیل بزنید.

دوستان شما چه خواهند گفت؟ احتمالاً آنها زیاد مجذوب و علاقمند نخواهند شد، ولی اهمیتی ندارد! آنچه که مهم است این است: بعد از صحبت درباره زبان انگلیسی، شما آن را با اشتیاق بیشتری مطالعه خواهید کرد. امتحان کنید.

دوستی را بیابید که درحال آموختن زبان انگلیسی است

 

اگر بتوانید دوستی پیدا کنید که مشغول فراگیری زبان انگلیسی باشد و در سطحی معادل شما قرار داشته باشد، شما در یک موقعیت فوق العاده ای قرار خواهید داشت:

بهتر است مرتب دوست خود را ملاقات کنید. ایده‌آل آن است که او در نزدیکی شما زندگی کند، یا به همان مدرسه‌ای برود که شما می‌روید. اگر واقعاً نمی‌توانید کسی را بیابید که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی با شما را داشته باشد، می‌توانید از طریق ایمیل کسی را پیدا کنید. این راه بدتری است: مکالمه شما احتمالاً کم خواهد بود، و مشکل است تا با کسی که خوب نمی‌شناسید، رقابت کنید.

قدری پول برای یادگیری زبان انگلیسی خرج کنید

 

اگر شما پولتان را صرف چیزی کنید، می‌خواهید از آن چیز استفاده کنید! مثلاً، اگر یک راکت تنیس گرانقیمت را بخرید، احتمالاً بیرون می‌روید و هر روز تنیس بازی خواهید کرد.

این قانون درباره یادگیری زبان انگلیسی نیز صادق است. اگر می‌خواهید تمایل خود را به آموختن زبان انگلیسی افزایش دهید، یک لغتنامه جدید، یک کتاب جالب به زبان انگلیسی، تلویزیون کابلی انگلیسی زبان،… بخرید. ایده ساده ای است: شما بابت آن پولی پرداخت کرده‌اید، بنابراین می‌خواهید از آن استفاده کنید، و انگلیسی خود را بهتر خواهید کرد.

در رابطه با این روش، مشکلی وجود دارد. فقط برای مدت کوتاهی به درد می‌خورد. شما معمولاً انگیزه یادگیری خود را بعد از چند روز از دست می‌دهید. برای اینکه به یادگیری ادامه بدهید، مجبورید هر هفته چیزی بخرید!

با اینحال، این روش سودمند است، زیرا به شما نیرویی برای شروع یادگیری می‌دهد. مثلاً، اگر یک دیکشنری افعال چندتایی انگلیسی را بخرید، احتمالاً از آن چند کلمه یاد خواهید گرفت. سپس باید سعی کنید تا از آنها استفاده کنید. برای مثال، با این کلمات یک ایمیل بنویسید. همین انگیزه شما را تقویت می‌کند (همانگونه که قبلاً گفته شد)، و بیشتر یاد خواهید گرفت.

به یاد داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی نیازمند عمل است

 

ما این را بارها گفته ایم. یک عمل کوچک از خواندن صدها مقاله قدرتمندتر است. بله، ما می دانیم که انجام کارها حتی اگر برای ما مفید باشند، خیلی سخت است. ما آدمها موجودات تنبلی هستیم. به همین دلیل است که بسیاری از مردم نمی توانند انگلیسی را بخوبی صحبت کنند.

هنوز، ما امیدواریم شما بتوانید آنچه را که ما در روشهای یادگیری زبان انگلیسی خود راجع به آنها صحبت می کنیم انجام بدهید، نه اینکه فقط آنها را بخوانید. شما تنها هنگامی به موفقیت خواهید رسید که چیزی را در زندگی خود تغییر دهید.

 

آن را رها نکنید. از حالا شروع کنید!

¤ زبان انگلیسی را بیشتر خواهید خواند، زیرا می‌خواهید از دوست خود بهتر باشید! 🙂

¤ یادگیری زبان انگلیسی ساده‌تر خواهد بود، چراکه قادر خواهید بود تا در مورد مشکلات و مسائلتان با دوستتان بحث کنید.

¤ شما کسی را خواهید داشت تا با او راجع به زبان انگلیسی صحبت کنید. این صحبتها، همانگونه که در بحث قبلی گفته شد، علاقه شما را به زبان انگلیسی افزایش خواهد داد.

در این مقاله، ما تکنیکهای خود را در مورد بهبود و افزایش انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی با شما در میان می گذاریم. خودمان در زمان یادگیری زبان انگلیسی همواره آنها را به کار می بستیم و هنوز نیز از آنها در مواقعی که لازم باشد تا انگیزه خود را در زمینه هایی غیر از زبان انگلیسی گسترش دهیم، استفاده می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۷
seoma seo
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ب.ظ

۳طول عمر متوسط باتری یو پی اس چیست

طول عمر استاندارد برای باتری های  Fiamm هشت تا ده سال است، و برای باتری سلولی مرطوب تا ۲۰ سال است. با این حال ،طول عمر مورد انتظار می تواند تا حد زیادی به علت شرایط محیطی، تعداد چرخه تخلیه، و تعمیر و نگهداری کافی متفاوت باشد. یک برنامه منظم تعمیر و نگهداری و نظارت باتری برای اطمینان از اینکه شما می دانید چه زمانی که باتری هایتان در حال رسیدن به پایان عمر خود هستند ،داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۲
seoma seo
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

انواع یو پی اس و مشکلات نیروی برق

منبع تغذیه نیروی بدون وقفه (یو پی اس)، که به عنوان باتری تقویت‌کننده هم نامیده می‌شود، منبع نیروی الکتریکی را که به تجهیزات متصل شده است با جریان نیرو از یک منبع باتری، در طول قطعی برق حفظ می‌کند. یک یو پی اس از تجهیزات برقی به نیروی باطری به صورت مدوم تغییر جهت خواهد داد.

یک یو پی اس به صورت نرمال برای حفاظت از کامپیوترها، تجهیزات ارتباط تلفنی یا دیگر ابزار الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد وقتی که یک قطعی نیروی برق غیرمنتظره می‌تواند باعث اختلال در روند تجاری یا از میان رفتن داده‌ها شود.

مسائل و مشکلات رایج در نیروی برق:

انواع مختلفی از مسائل و مشکلات مربوط به نیروی برق وجود دارند که یک یو پی اس این اختلالات را اصلاح خواهد کرد و این تأثیریو پی اس به موقعیت و نقش ایجاد شده توسط سازنده‌اش، بستگی دارد. این مسائل و مشکلات عبارتند از:

1) قطعی برق

2) افت ولتاژ ـ کاهش ولتاژ کوتاه‌مدت

3) کاهش ولتاژ ـ ولتاژهای پایین برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی.

4) افزایش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ برای یک دوره طولانی‌مدت زمانی

5) شارش ولتاژ ـ افزایش ولتاژ کوتاه‌مدت یا ایجاد اختلال در روند روشنایی

6) نویز در خطوط ـ اختلالات موجود در شکل موج نیروی برق

طرح‌های یو پی اس:

حالت اضطراری (stand by) و خط دوسویه، دو نوع از طرح‌های UPS می‌باشند که به صورت گسترده برای حفاظت از سیستم‌های فروش کاربرد دارند.

حالت stand by (اضطراری)

Stand by UPS، مشکل افت ولتاژ را حل می‌کند و بصورت کلی از طریق شارش ولتاژ حفاظت از تجهیزات را در صورت وجود مشکل افت ولتاژ محقق می‌سازد. این طرح از UPS به راحتی باعث جریان نیروی برق در تجهیزات می‌شود وقتی افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا حتی دیگر شرایط مربوط به ولتاژ رخ می‌دهند. حالت stand by در UPS، حالت باتری را وقتی این رویدادها رخ می‌دهند، تغییر خواهد داد تا اینکه نیروی برق تجهیزات به یک سطح نرمال برسد. این طرح از لحاظ هزینه خیلی موثر می‌باشد و به صورت کلی باعث استفاده از یک موج مربع یا موج مربع اصلاح شده در زمان فعالیت باتری می‌شود. این واحدها بصورت کلی در واحدهای VA600 و پایین‌تر یافت می‌شوند و برای مصارف خانگی یا پایانه‌ی کامپیوتری منفرد در یک کاربرد تجاری طراحی شده‌اند. یکی از معایب واحد اضطراری این است که افت ولتاژ، کاهش ولتاژ یا دیگر شرایط تغییر ولتاژ باعث خواهند شد که یک UPS اضطراری حالت باتری را تغییر دهد و این امکان دارد باعث خالی شدن کامل باتری و قطع آن شود، هرچند ولتاژ در خطوط هنوز وجود دارد.

خط دوسویه: در این طرح از یک تنظیم‌کننده اتوماتیک ولتاژ (AVR) استفاده می‌شود. یک AVR باعث می‌شود که UPS، بدون ایجاد تغییر در نیروی باتری، خط ولتاژ وارد شده را تقویت کرده و یا افزایش دهد. این طرح باعث می‌شود که UPS اکثر افزایش ولتاژ طولانی‌مدت یا دیگر مشکلات ناشی از کاهش ولتاژ را بدون خالی شدن باتری، اصلاح کند. مزیت دیگر این طرح، این است که باعث کاهش تعداد انتقالات به باتری می‌شود و این عمر مفید باتری را افزایش می‌دهد. واحدهای UPS دارای خط دو سویه، از جمله رایج‌ترین طرح‌ها برای واحدهای رده KVA5/0 تا kVA5 می‌باشند و در خروجی موج مربع یا خروجی‌های مربع سینوسی در دسترس قرار دارند.

یو پی اس کم‌هزینه بصورت زیادی در قابلیت عبور از خط در طرح‌های stand by و خط دوسویه، تاثیر زیادی ندارد. همه سیستم‌های نیروی برق هوشمند UPS از مبدل براساس تکنولوژی عبور استفاده می‌کنند که باعث فراهم شدن عبور نیرو از کامپیوتر به هر دوی یو پی اس و دیگر ابزار متصل شده به آن می‌شوند.

راه‌حل‌های کیفیت نیروی برق جامع از سیستم‌ها در مقابل رده وسیعی از مسائل و مشکلات نیروی برق حفاظت خواهند کرد. یک یو پی اس دارای طرح خط دوسویه به همراه تجهیزات عبور خط، همه شش مشکل و مسئله‌ی ذکر شده در بالا را مخاطب قرار می‌دهد و تضمین خواهد کرد که این مسائل و مشکلات نیروی برق روی تأسیسات شما تاثیری نخواهند گذاشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۳
seoma seo
چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ

یوپی اس eximpower

شرکت یو پی اس اگزیم پاور (EximPower) یکی از شرکتهای برجسته اروپایی (ایتالیایی) است که در محدوده یو پی اس های 1kVA تا 4.8MVA فعالیت می‌کند.
اگزیم پاور در سال 1976 با هدف طراحی سیستمهای الکتریکی انرژی تاسیس گردید و امروزه محصولات این شرکت با فناوری و کیفیت بالایی تولید می‌شوند. مرکز فعالیت شرکت در ایتالیا، آرزو، شرکت ترکیبی تحقیق و توسعه، با فعالیت تولید و فروش با بیش از 150 متخصص مجرب در یک کارخانه مدرن با مساحت 20000 متر مربع قرار دارد.
تولیدات اگزیم پاور شامل منابع تغذیه بی‌وقفه استاتیکی و دینامیکی، تعدیل‌کننده‌های ولتاژ استاتیک و سروو، محصولات انرژی تجدید پذیر، منبع تغذیه DC، تجهیزات مخابراتی، شارژرهای باتری، مبدلها و راه حلهای مرکز دادهمی‌شود. تمام تولیدات اگزیم پاور بر اساس استانداردهای بین‌المللی ISO کیفیت تولید می‌شوند، در کنار آن، مدرک بین‌المللی تسهیل فروش Gost، Soncap و CE نیز بدست آمده است. همه طراحی‌های اگزیم پاور می‌توانند با ویژگیهای سفارشی و با انعطاف پذیری بالا تولید شوند.
با بیش از 20 واحد فروش و دفتر خدمات، 300 نماینده فروش در ایتالیا، بیش از 40 توزیع کننده جهانی و 36 سال تجربه در طراحی، تولید و توزیع در صنعت منبع تغذیه الکتریسیته، اگزیم پاور متعهد است که راه حلهای کامل انرژی برای کیفیت کامل همه برنامه‌های بحرانی را ضمانت کند.

مطالب پیشنهادی:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۲
seoma seo
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

تدریس خصوصی زبان فرانسه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۸
seoma seo
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

یوپی اس

یو پی اس در واقع حروف اول عبارت Uninterruptible poriello family یو پی اس | یو پی اس | باتریwer supply یا بصورت مختصر UPS ،به معنای منبع تغذیه بدون وقفه(یو پی اس) است.

یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی می باشد که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد . همچنین یو پی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید .

درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهر فائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید

شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۲
seoma seo