یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

یوپی اس تهران

یوپی اس تهران مطالبی برای یو پی اس

پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ب.ظ

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی (شبانه روزی) چیست و چه کمکی به داوطلبان کنکور می کند؟

همان طور که می دانید، داوطلبان کنکور ساعات بسیار زیادی از شبانه روز را به مطالعه می گذرانند. حتی شاید تا پاسی از نیمه شب نیز بیدار باشند. ممکن است داوطلب در همان نیمه شب با مشکلی مواجه شود. بهترین راه برای حل این مشکل یک مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی است.

داوطلب کنکور سراسری باید هر چه سریع تر مشکلات مطالعه و تست زنی خود را حل کند، چون وقت بسیار محدودی دارد؛ بنابراین در موقع روبرو شدن با هر مشکل، بهتر است تلفن را بردارد و با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی تماس بگیرد.

شاید برای شما این سوال مطرح شود که مگر مشاوره تلفنی تحصیلی به صورت شبانه روزی وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم: بله این مشاوره وجود دارد. برای آشنایی بیشتر توصیه می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی چه کمکی به داوطلب می کند؟

بهتر است قبل از هر چیز یاد آور شویم که قدرت یادگیری هر داوطلب با دیگری متفاوت است؛ بنابراین نیاز داوطلبین به مشاوره نیز متفاوت خواهد بود. همچنین بسیاری از داوطلب ها در نحوه تست زنی ضعیف عمل می کنند و ممکن است با مطالعه زیاد، باز هم در تست زنی ناتوان باشند؛ به همین دلیل مشاوره تحصیلی به کمک داوطلب می آید.

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی به داوطلب کمک می کند تا فنون مطالعه و درس خواندن خود را به درستی تغییر دهد. همچنین مشاوره تلفنی، مشکلات و سر درگمی های مربوط به مباحث هر درس را که برای داوطلب  به وجود آمده است، حل خواهد کرد.

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی برای کدام داوطلبان وجود دارد؟

این مشاوره برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد و داوطلبان همواره می توانند از متخصصین و کارشناسان برای حل مشکلات خود کمک بگیرند.

مشاوره تلفنی با رتبه های برتر به چه صورت می باشد؟

همواره مشورت و گفتگو با کسانی که رتبه های برتری داشته اند، به داوطلب انگیزه داده و به موفقیت او کمک خواهد کرد. بنابراین با کمک مشاوره تلفنی با رتبه های برتر، داوطلب می تواند از تجربیات آنها استفاده کند.

این مراکز مشاوره زمانی را برای داوطلب مشخص خواهند کرد تا بتواند با رتبه های برتر، گفتگو کند.

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی مختص به کدام رشته ها می باشد؟

مشاوره تحصیلی برای تمامی رشته ها، کنکورهای آزمایشی، کنکورهای سراسری و حتی مشاوره دانشگاهی نیز می باشد. مشاورین علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای، خدمات مربوط به ثبت نام، انتخاب واحد و سوالات مربوط به انتقالی را نیز پاسخ خواهند داد.

مشاورین در هر رشته، متخصصین آن رشته هستند و با توجه به تجربیات خود، بهترین راهنمایی ها را به داوطلب ارائه خواهند داد.

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی چیست؟

در این نوع مشاوره، لازم نیست داوطلب زمان زیادی از روز را صرف رفت و آمد به دفاتر مشاوره تحصیلی کند. او در هر زمان و از هر جایی با یک تلفن می تواند مشکلات خود را بازگو کند. جلسات مشاوره داوطلب می تواند به تعداد زیاد باشد و او هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

زمان این مشاوره نیز می تواند در هر زمانی از شبانه روز باشد و داوطلب می تواند اول صبح یا آخر شب را به این مشاوره اختصاص دهد.

افراد برای چه مواردی می توانند از مشاوره تلفنی شبانه روزی استفاده کنند؟

افراد در هر مقطع تحصیلی می توانند مشاوره بگیرند. مشاوره تحصیلی تلفنی برای موارد زیر می باشد.

  • مشاوره تحصیلی برای کنکور سراسری
  • مشاوره تحصیلی کنکور ارشد
  • مشاوره تحصیلی کنکور دکتری
  • مشاوره تحصیلی دروس دانشگاهی
  • مشاوره تحصیلی دروس دبیرستان
  • مشاوره اپلای
  • مشاوره مهاجرت تحصیلی

و...

 

با توجه به اهمیت مشاوره برای داوطلبان و آشنایی بیشتر با مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی، با ما در ارتباط باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
seoma seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی